Dryinn merhaba. Aynı şeyleri yasıyorum sizinle, aynı zManda üstelik. Açılmalar oluyor artık çok, eski kopardıkları uzamış, bu çektikleride uzar mı , kopardıgı saçlara bakıp bakıp ağlayasım geliyo ben bi teline kıyamazken. Ne yapıyosam olmuyo, bi ara bırakmıştı yine başladı. Delircem artık. Gündüz yapmıyo, çok nadir oluyo ama gece uykusunda her taraf saç. Ne zaman bitecek nasıl bitecek, kel kalcak ya 27 aylık kızım kel de yapamam saçını , ama böyle giderse o kendini kel bırakıcak 🥺