Hahahahahajja kilonun iştahla bağlı olduğunu düşünmüyorum. Benim oğlum günde 5-6 öğün ve arada çerez keke falan diyor. Ama gel gör Kİ kilo alması çok yavaş. 4aylıkken 7 kiloydu şuan 16 aylık 12kilo. Yani 1 senede toplam 5 kilo almış 🤷🏻♀️ Ben onu yediklerini yesem önümü göremem. Ama şöyle bişey de var. Meme emen bebekler memeye güvendikleri için hiçbir şey yemezler. Bıraktıktan sonra iştahları yerine gelir