Kızlar merhaba 15 aylık bi oğlum var akşam 7 gibi falan akşam yemeğini yiyor bazen sonrasında kek falan yiyor 10-10.30 gibi gece uykusuna geçiyor. Ama sanki bana yatarken acıkıyormuş gibi geliyor. Gece uyandığında 200 ml süt içiyor. Siz bebeklerinizi yatırmadan önce doyurucu bir şeyler yedirip de mi yatırıyorsunuz ? Bu durumu nasıl yapıyorsunuz ve sizde benim gibi aç uyuyor gibi mi düşünüyorsunuz ? Yatarken bir şeyler yediriyorsanız acaba ne veriyorsunuz ?