alisileedis ilk seferde tabi ki zorlanır istikrarlı olmak lazım bebeğiniz kaç aylıktı bu arada vallahi dün gece benimki de baya zorlandı sürekli ağlayarak uyandı geceleri kesintisiz uyuyan bebeğimin uyku düzeni gidiyor ama bozmamaya calisiyorum her zaman nasıl uyutuyorsam öyle devam ediyorum zorlanıyor ama uyuyor uzun sürüyor artık bizimde uyku gerilemesinden olduğunu düşünüyorum bir gün bile o kadar farkediyor ki 4.ayin ilk günü hemen uykuya direnmeye başladı bugün 4.gunumuz inşallah çok zorlanmadan atlatırız bu zor zamanları