Oğlum 19 aylık sürekli yanaklarını ısırıp kanatıyor ve bunu huy haline getirdi kanatıp ağlıyor acı çekip tekrar ısırıyor yemin ederim delireceğim artık bu huyundan nasıl vaz geçireceğim ne zaman unutacak 😓 hem üzülüyorum hem sinirleniyorum bilinçli olarak yaptığı için var mı bu durumu yaşayan 🤧