ElSa2811 annelik harika bir duygu… Ama elbette zor,uykusuzluk zor rahat rahat bi iş yapamamak zor, kendine vakit ayırmak çok çok zor, ev işleri biter hadi rahat bi kahve içeyim dersin bebe uyanır.. Elbette zor kısımları var amaaaaa bi kokusu bi gülüşü var kii ahhh içim eriyor🥰🥰 rabbime e kadar şükretsem az kalır bana bu anneliği lütfettiği için ❤️❤️rabbim sağlıktan yana hayırsız evlattan yana sınamasın gerisi kolay 😊😊