Bizde kan uyuşmazlığından dolayı sarılık vardı 15 gün sürdü. Doktora gittiğimizde anne sütü yetersiz ise mama verin çocuk beslenerek bu sarılığı atacak dedi. Tam sınırdaydı sarılık. Hem emzirdim hem mama verdim. Uzamış sarılığa gitmeden 15 günde atlattık sarılığı. Anne sütü yetersiz ise sakın mama vermekten çekinme. Benim kızım sarılıktan uyanmıyordu beslemek zaten başlı başına bir sıkıntı aventin biberonunu aldım. Mamayı öyle verdim. Beslenme aralıklarını da 2 saati kesinlikle geçmedim. Gece saati kurdum.