YKG Üşüttü büyük ihtimalle dün ateşi vardı bugün yok normal abartılmıcak şekilde öksürüyor ne iyi gelir acaba ?
ecemm-6161 YKG canım balgam falan varsa öksürük içim doktora götür ben doktora götürdüm alerjik nedeni çıktı biz de üşüttüyse yinede doktora götür ona göre bişey veriyor rahatlar
Enisseedd YKG salgın mi acaba kızım 7 aylik aynı durum bizde de var sık sık emziriyorum ve su iciriyorum
Fourleafclover21 Bizd 7 aylığız baya yoğun bir geniz akıntısı vardı antibiyotik kullandık sonra tekrarladı aşırı şekilde öksürüyor ve ateşi cikiyor abisinede geçti çok ateşi var şuanda 😔