biradamavisi Hayır antibiyotik 1 kere kullandım ama yine tekrarlıyodu. Banyoda suyun sıcaklığını dayanabileceğin kadar sıcak yapıp göğsüne suyu tut ve yukarıdan aşağıya doğru 5 dk boyunca masaj yap. Sıcak su kanalları açar. Banyodan sonra sütünü sağ, göğsünü iyice boşalt, süt gelmese bile sağmaya devam et en az 10 dk. Ben saat başı, 2 saatte bir sağdım acısı geçene kadar. Tek çözümü buydu benim