Asyabebek1 benim bebeğim 3,5 aylıktı ama kendisi covid oldu ondan bana bulaştı ve hep emzirdim. Doktor sıvı kaybına dikkat et demişti. Takip edin ateşini çiş kaka durumunu maske eldivenle emzirin bol bol. Tabii ilaç kullanıyor musunuz bilmiyorum ama ben ilaç kullanmamıştım. D vitaminini aksatmayın. Onun dışında emzirmek.. Allah yardımcınız olsun, geçmiş olsun.. kendiniz de beslenmenize dikkat edin..