rla Kızlar kızım 1 yas 10 günlük bugün aşımız vardı iki kol bir bacak sabah oldu calpol verdim birsey yoktu ama az önce ölçtüm 37.5 yasayan varmı ebe olmaz demişti ama😔 olduysa ne kadar sürdü
RuzgarMommys Çok yüksek değil korkma Calpol vermişsin zaten giydirme de Bizde olmadi aşı 2 gün önce oldu