Dpdjdldjkd7 bizim sarilik degerimiz ilk gittigimizde 15 di iki saate bi emzirmeniz gerekiyor sizin degerinizi bilmiyorum bizde cok yüksek oldugu icin uyanamiyordu bile. Biz söyle gecirdik:
ilk gelen agiz sütü yani turuncu sütü ilk günler ememedigi icin hep pompalayip süt posetlerine koyup buzluga koyduk. Bebegim bi aylikken ben corona oldum ki haberim yoktu daha ilk günler. Atesliydim eklem yerlerim asla tutmuyordu cocugu dahi tutamiyordum. Esim izin aldi ben uyudum o sirada esim o turuncu sütten vermis bi aylikken. Ve ertesi gün ten rengi düzelmeye basladi o sekilde atlattik. Agiz sütü cok önemli genel olarak her süt önemli bi damla dahi cikiyorsa pompalayin derim