Aysunn25 7aylık kızım 250 gram almış normal mi acaba genelde 4.aya kadar 75ü gram alırdı 5.aydan snra çok yavaşladi
yaseminoztrk Aysunn25 benim kızımda 6 aylık oldu 5. Ayında 500 gram aldı bu ay hiç almamış. Gerçi yatırmadılar oturtarak tarttılar ama bakalım bide doktoru görecek. Ama doktorum 5. Aydan sonra kilo alımı çok yavaşlar demişti
Elif1010 Aysunn25 5. Aydan sonra kilo alımı azalır boya gitmiştir belki biz devamlı boya gidiyoruz o ayda oğlumda 200 300 gram almıştı
Girlpower Aysunn25 benim kızım da 7700 ve doktor artık aylık 250 gr kilo alımının yeterli olacağını söyledi ☺️
Aysunn25 Ek gıdayı hala çok az alıyo 2 3 kasık anca düzen otrumadı 7.aya girdik aç kalıyo mu acaba çok korkuyorum geceleri çok sık kalkıyor sütüm da yetmiyor bence
Aysunn25 Ek hıda fazla kabul etmiyor acaba o yüzden mi yetersiz mi dite düşün dün bir sorun yoktur inşallah 7. AY için 7600 gram iyi mi sizce
Milkaaa Aysunn25 Benmki 8100 dü bana bile az gelmişti ama normalmiş seninki de normalmiş sormuştum ben doktora sıkıntı yapma