Kizlsr yaz bitti bitecek. Kizimi bu son yazin tadını çıkarmak istiyorum. Maalesef kazma bir eşe sahip olduğum için ve küs olduğumuz için oraya buraya götür demem desem de zaten keyif almıyorum onunla. Ben tuzlada oturuyorum. Tuzla sahil ve pendik sahil 15 20 dakika mesafede. Taksi ile gitmek istiyorum ama virüsten aşırı korkuyorum kizim icin. Yani sonuçta gunde 100 kişi biniyor. Fobi oldu resmen. Siz gidiyor musunuz taksi ile önlemlerinin neler