Ddddddd01 Mirackaan 28 yaşındayım 2 oğlum var büyüğü Ömer nuri 4 yaşında küçüğü emir Talha 2 yaşında 🤲🏻
Berk2020Mert2008 Birkizbiroglan oğullarımız adaşmış benimde 13 aylık Berk oğlumun adı birde Mert var oğlum 14 yaşında
Berk2020Mert2008 Aryajiya siz gibi bende 14 yıl sonra tekrar anne oldum nasılda farklı herşey değil mi ama iyiki de bu kadar ara sonra olmuş diyorum 😇
Canogluss 2bebelianne__ ay kizim olursa adını miray koyarım demiştim cok hoşuma gidiyor . Oğlum var ama 2.ye kizim olursa Miraç a uygun olur Miray😂
NefesMaviDeniz Mirackaan 36 yaşımdayım ikiz bebeklerimiz var biri kız biri erkek 🐣🐣 Nefes Mavi🌸Nefes Deniz🥰
MatmazelDeniz NefesMaviDeniz simdi hangisi erkek acaba unisexs isimler cunku birde ikisinede nefes ismini mi verdiniz?
MLSVS NefesMaviDeniz isimleri çok güzelmiş kızımın adını ben de mavi deniz koymak istemiştim eşim istemedi Mercan Lina koydum ben de
askdunyam NefesMaviDeniz ne hoş isimler 💕 güdüsel olarak mavi kız, deniz erkekmiş gibi geldi. Öyle mi?