Bebeğim 24 gunluk memeyi tam kavramıyor sadece ucunu alıyor kalkan ve lansinoh ile bir şekilde dayanmaya çalısıyorım ama iyice bunaldım emzirirken eziyet oluyor resmen acıdan. Agzını acınca elimle destekleyerek vermeye calısıyorum ama yıne ucunu alıyor sadece. O şekilde yeterince süt geliyor mudur onu da anlamıyorum yeterince kaka yapıyor ama hiç uykuya dalamıyor muhtemelen hava yutuyor surekli bir gaz hali. Memede uyuyor yerine koyunca uyanıyor emmeden kaynaklı oldugunu düşünüyorum nasıl kahverengi kısmı tam kavratabilirim sizce