Masalmseda Kızım eylülde 6. Ayını dolduruyor. Çok heyecanliyim ek gıda dönemi için 😶 Uzun süre kullanabileceği fiyatı çok uçuk olmayan ve kullanışlı mama sandalyesi önerileriniz var mı? Bir de bu dönemde almam ve yapmam gerekenler nelerdir?
ecemm-6161 Masalmseda benim aldığım minimisi marka 😊 150 tl civarı kullanıyorum sonradan masa tabure olıyor rahat yemdk için tadım aşaması suan canım yoğurtla başla sebze meyvelerle devam et 3 gün kuralıyla irmik yulaf tarhana doğal alabilirsin
AlpveHan Masalmseda ikea, pilsan ya da ebebek’in kendi markası olan mama sandalyesini tercih edebilirsiniz ben ilk oğlumda pilsan almıştım şimdi ikincim 5 aylık 2 aya kadar abisinin mama sandalyesinde devam edecek sağlamlığı felan gayet iyi
Seda-hacernur Canım ben bime gelen mama sandalyesini almıştım. Pilsan marka sağlam ve kullanışlı ben memnun kaldım. Kızım 1 buçuk yaşına giriyor. Halada hiç bir yerinde sorun yok sadece minderi yok onuda ben temin ettim gayet rahat👍
Masalmseda Seda-hacernur annem almış aslında aynısından sağolsun minder de dikmiş. Ama onu Kayınvalideme götürüp eve ayrı almayı düşünüyorum. Evlerimiz yakın sık gidiyorum orda kullansın:) teşekkür ederiim