Merhaba, kızlar bebeğim 3150 kg doğdu ilk ay 4400 gibi bir kilo almıştı şu an 3 ayımız dolacak ve sanırım 5500 gibi anca oldu kilosu, henüz doktor kontrolüne gitmedik ilk ay 1 kilodan fazla alıp şimdi böyle az almış olması normal mi ya bu ay yarım kilo gibi bir şey aldı üzülüyorum sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum