Kızlar sabah oğlum biraz yesil yapmıştı kakasini az önce yine yapmış bu sefer kopkoyu yeşil ve çok kokuyodu ördek yeşili gibi aşırı koyuydu 4 aylık ben afedersiniz isal olmuşum bide kusuyorum acaba benden bi hastalik geçmiş olabilirmi veya neden böyle