47 günlük bı kızım var son 3-4 gündür hep aynı saatte krize giriyor şükür bugün biraz daha azdı ama sorun şu sabah gece memeyi güzel alıyor içiyor ama bu kriz saati meme yerine emzik alıyor sadece onunla sakinleşiyor sebebi ne olabilir
Dipnot: keşke büyükler içinde emzik olsa sinirlenince bende aynı şekil sakinleşmek istiyorum