MeryeminAnnsi Kızlar bebegim 6.5 aylık gozunu iki defa şasi yaptı. Fakat ikisinde de agzini buuuu yapıyordu dudaklarına bakmaya calisti gibi geldi. Yine de korktum başına gelen varmi? Bu arada rutin goz kontrolune gittik biz bi sıkıntı yok demisti doktor