Peyker19 Evet götürdüm kendi druna. Doğum lekesi bu bebekler esmer doğar, büyüdükçe ten rengi açılır , vücudu gelişir lekede buyur siz sonradan oldu zannedersiniz dedi . Benm eşimin dayısının torunu şuan 4.5 yaşında 3 aylıkken farkedildi lekeleri nf hastası. Ablam Dr a onu soyleyince o zmn sizde bı götürün çocuk norolojiye dedi.. kafamı karıştırdı.