Gizemege 7 gunluk oglum memeyi almadi zaman sutumu sagip veriyorum ama hizli ictigi icin boguluyor gibi oluyir aranizda boyle bise yasaayan varmi
Tugbaelifumay Gizemege yenidoğan biberon başlığı kullanıyosunuz değil mi. Normalde benm kızmda beni emerkn arada boğazına kactığı oluyo ters cevrip sırtına vurun geciyo
Pinkoloji Gizemege canım paced bottle feeding diye bir biberon içime tekniği var . Ben biberonla vermem gerektiğinde böyle veriyorum. Hem akışa alışmıyor hemde hiç boğulma yaşanmıyor. Işine yarar umarım.