Kızlar bebeğim 6 aylık olcak. 5. Ay kontrolünde doktorumuz oo dis geliyor cok yakın dedi. Tüm arkadaslarım 5. Aylarını rahat gecirmis bizim bu dis sorunumuz yüzünden maalesef 5. Ayda da huysuzluğumuz üstümüzde🙃🤣 simdi annemle baktık sol üst köse ,sağ üst köse ve alt tam orta bildiğiniz sismis beyaz😣 yavrum böyle art arda mı cıkarcak acaba dislerini yoksa? Böyle bir sey yasayan var mııııııı sormak istedim. Cok huysuz kıyamam bazen de cok zor oluyor hastayım diye anneme attım kendimi evde olsam nasıl yapcaktım tek basıma bilmiyorum☹️☹️☹️