Gizemnil otizm olmasa bile bağımlılık yaparak uyaran eksikliğine filan yol açabilir. Benim bebeğimin de aşırı dikkatini çekerdi o zamanlar. Bebeğimden daha önemli olmadığı için kapattım, uyuduğu zamanlar izledim. Şimdi 1 yaşında, hâlâ yanında açmıyoruz