Merhaba anneler, hamilelik durumu gibi bir şüphem yok ama 2 haftada 4 kilo verdim diyetisyen yardımıyla ancak regly olamadım hala yaklaşık 10 gün kadar gecikti.. Diyet yapanlarda böyle durumla sık olmamakla itibaren karşılaşılabildiğini söyledi ancak işte hamilelik aklıma gelmesede rahatlatamıyorum kendimi 😂 hep bir şüphe 🤭 diyetteyken böyle bir durumla karşılaşan varmı acaba ?