Paradiseeeee 4 ay bilmem ama 3 ay 13 günlük bir annenin feryadını paylaşacağım 3 saat hic susmadan ağladı ne yaptıysam fayda etmedi sonunda emziği aldı ve uyudu bagirmaktan öksürük var sesi gitti 1 haftadır böyle dün gece bı uyudu bide sabah öğleden sonra yine aynı 4 ay da böyleyse yandım belagrisi kol ağrısı uykusuzluk yorgunluk acl olma kısmını hiç demiyorum bir.is haldeyim ve benden başkasını kabul etmiyor