Kızım 1 aylık oldu bugun saglik ocagina gittik. Cok az kilo almis. Haftaya tekrar gel dediler. Sütüm var ama neden yaramıyor acaba sütüm😥 goguslerim de yara ondan olablr mi? Hemsire beslenmene dikkat et demisti. Boyle durum yasayan var mi neler yaptinz?