ezgicomert mihrosum evet bende parol aldım biraz önce daha iyiyim.. sende inşallah aşıdan sonra hemen toparlanırsın hayırlısı olsun🌸
Mervekaynak Mavilimtrak hayiiirrr asla süte veya çocuğa geçen bişey yok. Sadece sen biraz rahatsız oluyorsun ama bazı insanda kol ağrısı bile olmuyormuş ben sadece 2 gün eklem ağrısı çektim parol içerek geçirdim emzirmeyi kesmedim aynen devam ettim çok şükür aşı olalı 10 günü geçti bı sıkıntı yok
Mavilimtrak Mervekaynak çok tesekkur ederim ya okuduklarimdan dolayı biraz endişeliydim içimi rahatlattiniz
Buglem_Bugra Bende hala aşı olmayanlardanim sinovec koruyucu olmasa aşı tablosundan kalkardı bence ayrıca biontek koruyucu olduğunu nerden bu kadar emin olarak söylüyorsunuz anlamış değilim insanlar deney deyil sonucta
Mervekaynak Mavilimtrak su lanet hastalık gitsin yeterli çocuklarımızı güzel temiz sağlıklı bir dünyada büyütelim ❤️❤️🙏