seydaac Kızlar bugün test yaptırdım. Belirtiler vardı. Pozitif çıktı. Evde eşimle kızım da var. Kızım 3 yaşında eşim negatif. İkisinde de belirti yok. Kızım benden ayrı da duramıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Nolur bana akıl verin 😔
Merve seydaac muhtemelen onlarda pozitife döner. Çok geçmiş olsun. Sakin kalın. Moralinizi yüksek tutun. Bol c vit,bol sıvı,multivitamin,kemik suyuna çorba,sarımsak tüketin.
nursocum seydaac Bizde ailecek olduk ayakta atlattık bol sıvı evi havalandırın tuvalet temizliğine önem verin her gittiğimde çamaşır suyuyla yıkıyordum. Bebeğimde oldu 3 gün ateşi çıktı ilaç kullandı toparlandı
Busee04 seydaac maskeni çıkarma elini ayağını yıka sürekli,moralini de bozma çok etkiliyor benim düşüncem 💚
seydaac Merve ay bekliyordum ama yine de moralim çok bozuldu. Bizden önce anneannem pozitif oldu bana da ondan geçti. Çok şükür çok hafif atlatıyorum.
seydaac nursocum ben de ayakta atlatıyorum çok hafif ateş, burun akıntısı dışında bir şeyim yok. Parol kullanıyorum sadece. Getirdikleri ilaçları siz kullanmış mıydınız. Benim kalp problemlerim var ilaçlardan çok korkuyorum. Aort damarımda genişleme var çünkü 😔
seydaac Busee04 maske ile kızımla aynı odada oturuyorum. Zaten 2 gündür belirtim vardı, kızım hep yanımdaydı😔 geçtiyse ona da geçmiştir büyük ihtimalle 😔
nursocum seydaac yok kullanmayın coraspin kullanabilirsiniz babam hala kullanıyor onu kan sulandırıcı. Üstelik ben hamileyken covid oldum paroldan başka bişey kullanmadım
seydaac melodininoglu evet 2 doz biontech oldum. Ama 2.dozu yeni oldum 3 hafta oluyor neredeyse. Ama aşının çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü çok iyiyim. Ateşim 37buçuğu hiç geçmiyor.
melodininoglu seydaac ah içimi çok rahatlattın. Bende ikinci dozunu on gün önce oldum. Biontech. Umarım hastalanmadan atlatırız. Hoş ikinci asi b nde korona etkisi yaptı ama 🤤🥴
seydaac nursocum çok teşekkür ederim desteğiniz için 🌸 benim reglim de gecikti acaba covid ile ilgili midir 😔
Belgiansareweird seydaac sakin kalin mumkunse ayri banyo kullanin ve zordur ama yinede kizinizda 7-10 gun ayri kalin. Belki onlara bulasmamis, bazen oluyor ayni evde tek kisi negatif kaliyor
nursocum seydaac olabiliyor canım ama yinede bi test yap ayrıca ben yememede dikkat edemiyordum ama yinede Allah yardım ediyor moraliniz yüksek olsun tam 14 günde geçiyor
seydaac nursocum ayy umarım gebelik yoktur. Pek ihtimal yok ama. Benim iştahım yerinde. Anneannem pozitif olduğundan beri de çok dikkat ediyoruz. Size de çok geçmiş olsun. Tekrar çok teşekkür ederim 🌸
zarifhanim seydaac çok geçmiş olsun, ben geçen hafta hasta hissettiğim an çift maske taktım uyurken bile. Delta varyantı. Ama üç gün sonra 5 aylık kızımda pozitif oldu, iki gün hiç düşmedi ateşi, şimdi biraz daha iyi.
seydaac harley çok teşekkür ederim canım 🌸🌸 çok şükür çok iyiyim. Biraz moralim bozuldu sadece kızım için endişeliyim 😔