Ayskem biz birinci ayda yaptırdık. Önce çocuk doktoruna gittik. Randevu verdi. Sonra ultrason yaptırdık. Ama normalde 2. Ayda yapıyorlar birinci ayda belli olmayabiliyormuş. Bize de doğum yaptığım hastane 1.ayda dedi ama ultrasona başka hastaneye gittiğimizde oradaki doktor belli olmazsa 2. Ay tekrar yaptırmanız gerekir demişti.