Merhaba sevgili anneler ☀️ Bu size ilk sorum olacak 🤗
23 aylık bir oğlum ve evde beslediğimiz bir kedimiz var. 😊
Oğlum şu an kendini tam ifade edemiyor yani sadece kelime var cümle yok .Ama ben bunu kafama takmıyorum biliyorum ki zamanı var. Doktorumuz da benimle aynı görüşte, “Oğlunuzun herhangi bir problemi yok sadece zamanını bekliyoruz “dedi .
Bugün çok ilginç bir tahmin aldım çevremden :) doğruluk payı var mı bilemiyorum o yüzden burada sormak istedim
Oğlunuz kediyi taklit ettiği için konuşmuyor . O konuşmadığı için oğlunuz da konuşmuyor dediler .Çözüm olarak kediyi biraz uzaklaştır bak nasıl konuşacak dediler 😀
Bana biraz uçuk geldi ama sizlere de sormak istedim :)) Sizce böyle bir şey olabilir mi ?