Ezgiasya kahvela evet kesip onu takıyorlar dıkıs atmıyorlar 3 4 gün sonra onu da çıkarıyorlar iyileşmiş oluyir
Aka2520 Ezgiasya oğlum tam bi sene önce 17 Ağustos’ta yani yarın sünnet olmuştu 3 ay 23 günlüktü o zaman 😊bi sene geçmiş bile üstünden. Ben de çok kaygılıydım sürekli ağlıyordum ama hiç korkmayın bebekler çok güçlü hemen iyileşiyor yaraları.
ketcapli_lahmacun Ezgiasya benim oğlum da 7 ay 21 günlük. 2 önce muayene etti doktor. Çok dolu olduğu için Ekim sonunda olacak. 🙁 Ve bize Kantaron yağı sürmemiz gerektiğini söylemişti.
Gokats2006 Benim bebeğimde bir buçuk aylık. Önce 40 ı çıkınca yaptıralım dedik. Sonra biraz konuşmaya başlayınca yaptıralım bi sıkıntısı olursa en azından acıyor diyebilir bize diye düşündük. Ne zaman yaptırmamız konusunda hala kafamız karışık
Olich Gokats2006 bizim doktorumuz 2 yaşını geçirmeyin demişti küçükken yaptırmak istersek diye böyle bir tavsiyede bulunmuştu
Ezgiasya Gokats2006 benxe küçükken daha iyi acıyor deyınxe ne değişecek ki aklı yetmeden olmalı bence
Tunahanmom Gokats2006 ne kadar erken yaptırırsanız okadar iyi acıyıp acımadığını zaten ağlamasından anlıyorsunuz oda normal sonuçta kesilip dikiş atılıyor😢 ama çok kısa zamanda toparlıyor bebişler ilk gününüz zor geçer sonra boş krem işiniz tamamdır♥️
ftsdmrhn Biz 2.5 aylıkken dikişli yaptırdık. Sadece lokal anestezi iğnesi yapılırken ağladı, eve geldik hiç aglamaddi, ilk cistede aglamadi. Sarı kantaron yağı ve fucidin sürdüm 1 haftaya hiç bisey kalmadı
Gunsss Ezgiasya 2,5 aylıkken klipsli sünnet yaptırdık çok memnun kaldık rahat atlattık eve gelince hemen yarım fitil verdim o etki edene kadar yarım saat falan ağladı sonra iyiydi 4 saatte bir calpol verdim klips çıktıktan sonra kantaron yağı ile geriye çekme masajı yaptık