Eğer korkan anneler varsa benim gibi korkacak bir şey yok gerçekten ☺️oğlum klinikten geldikten sonra ilk çişte çok içli içli ağladı bende ağladım 😪yanlış mı yaptık diye kendimi suçladım. Ama ağrı kesici fitilini verdim 4 saat sonra da 1 çay kaşığı calpol verdim bu kadar o ilk ağlamadan sonra 2 defa çişte az mız mızlandı o kadar. Gece de hiç ağlamadı normal uyudu acıkınca kalktı. Şimdi de gayet iyi oynuyor gülüyor bile ☺️🙏