YUrsemin Merhaba, kızım 11 aylık. Hırçın ve hırslı bir şekilde sürekli parmaklarını ısırıyor. Sebebi ne olabilir acaba?
Boncunu YUrsemin uzun zaman olmuş ama şuan aynı durumda 11 aylık oğlum bunu çok yapıyor nedeni ne olabilir sizin uzun sürdümü:(
Sldmrt Boncunu buna ben cevap vereyim, 20 aylık oldu hala aynı şekilde parmağını ısırıyor ama öyle hepsini değil sadece baş parmağını ısırıyor resmen şişti parmağı ısırmaktan
YUrsemin Boncunu diş çıkarıyormuş meğer 😕 video çekip doktora göstermiştim “dişleri çok kaşınıyor, dişi tamamen çıkarana kadar yapar” demişti dediği gibi de oldu 😕
Sldmrt Boncunu bizim parmak ısırmanın dişle ilgisi yok ama arkdşn dediği gbi. Daha çok hryecanlanınca sinirlenince yapıyor