Gzdgzdd uzun uzun yazdığınız için cevaplamak istedim, allah damatlığınıda göstersin inşallah, 3,5 aylık oğlum şuanda.. 16 günlükken sünnet ettirdim, doktorda bana lokal anestezide olsa uyku yapar dedi fakat bizimki odaya gelir gelmez ağlamaya başladı, normalde yani o ilk 15 günde o kadar ağlak olmayan bebek gitti başka bi bebek geldi, gözünüzü korkutmak istemem ama bence acıyı hissediyorlar, ilk 2-3 gün huzursuzdu ama öyle geceleri falan uyanıp cırlak cırlak ağlamadı yinede, genelde uyanıkken kucakta tuttuk, eşimde izinliydi o zaman, sürekli kucakta pışpışladık, 3 güne daha iyi oldu tam 7 günede iyileşti, şimdi iyiki yaptırdım diyorum, sizinkide hayırlısıyla olsun inşallah, anneliğin her dönemi zormuş, büyüdükçe rahatlarım zannediyordum fakat öyle olmuyomuş, rabbim sağlık versin yavrularımıza gerisi önemli değil, sağlıcakla kalın