Kızlar oğlum rota aşısı olduktan bir iki gün sonra sürekli aglamaya başladı 1 hafta oldu hala huzursuz sürekli ağlıyor artık aşıdan mi sunnet ettirmedik henüz ondan mı bilmiyorm randevu aldık yarın hastaneye gideceğiz ama acaba aşıdan sonra böyle 1 hafta süren sürekli aglamaniz oldu mu bunu merak ediyorum bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim oğlum 3 aylık..?