Selamün aleyküm 8 ay 10 günlük kızım var Bugün doktora gittiğimizde gelişim geriliği olduğunu söyledi Diyetisyene gönderdi diyetisyenin önerdiği her şey yapıyorum hani ne gerekiyorsa meyve pureleri saglikli corbalar falan hersey hepsini veriyorum ama boyu ve kilosu artmıyor gelişmiyor ayrıca hiç iştahı da yok yemiyor ağzını kapatıyor emmiyor meme reddi var mamayı da emmiyor ek gıda da istemiyor önerilerinizi bekliyorum