Feslegenkokulu Geçmiş olsun yıllar önce oldum. Basit bir ameliyat . Allah’ın izniyle çabucak toparlarsiniz. Benim geç tehşis edilmişti maalesef. Sarılik olmuştum. Doktor bu şekilde ameliyat edemem dediğinde ağladım. 10 gün kadar tedaviden sonra ameliyat olabildim. Öyle bir ağrıydi ki , kendim kesecektim. Allah beterinden korusun . İlerledikçe agrilarinizda artar. En kısa zamanda olmanızı tavsiye ederim. Ameliyattan sonra yağlı şeyler bir süre yemeyin. Vücut kendini toparlayana kadar. Birde ameliyat olana kadar yumurta , çikolata ve yağlı şeyler yemeyin. Bana doktor bu 3 şeyin daha fazla tetiklediğini söylemişti. Tekrar geçmiş olsun.