Kavruk_leblebi 26 yaşındayım 1.30 aylık oğlum var İhtiyacı olan varsa süt anne olurum, veya sağıp verebilirim sütüm fazla bir bebeğe yarasın çok isterim 🌿 Alkol sigara veya gaz yapacak şeyler yemiyorum kullanmıyorum gayet sağlıklıyım 🤗
1prens1prensess Kavruk_leblebi bence şuanlık böyle bişey yapmayın yani çok güzel düşünceniz fakat sağıp dolaba koyun ne olacağo belli olmaz bakarsınız 1 ay sonra emmez biberınla verirsiniz sağdığınızı veyatta sütünüz kesilir sizin ihtiyacınız olur en azından biraz daha bekleyebilirsiniz diye düşünüyorum ben
FUNDA-BARIS Kavruk_leblebi Merhaba Benim kız kardeşim gogus kanseri 5 senedir bunun savaşını veriyoruz ömür iliği ve kafatasina sıçradı .. hacettepe de tedavi görüyor. Istanbulda ki profesörü anne sütü icmesi gerektiğini söyledi 8 aydır temin ediyorduk ama bitti şuan yardımcı olursanız duacınız oluruz … Allah rızası icin ciddi anlamada ihtiyacımız var … doktorumuz erkan topuz gerekli bilgilerini de atabiliriz … yardımcı olursanız lütfen … durumu zorluyor ve kemoterapiler ağır geliyor … Ankara dayız ve durumumuz acil 05413544383
Kavruk_leblebi 1prens1prensess mantıklı geldi ama yinede dursun burda sağıp koyacağım makine ve poşet yeni aldım. vakti dolduğunda belki burdan birine veririm işe yarar, teşekkür ederim o yönden düşünmemiştim