YesimKnc Yaa bende de alerjik rinit ve astım var ve astım bazen çok tetikleniyor bebeğim de çok yoğun gıda alerjisi yaşadık daha yeni yeni atlattık rotanın ikinci dozunu da vurmadık sırf o yüzden ,aşıyı şimdiye kadar evdeydim diye vurmadım artık çalışmaya başlayacağım ondan vurmak istiyorum ama kafamda deli sorular 😫😫