dontsleppyunhappy Asel2021_t sütün azsa canım formül süte başla doktor tavsiyesi ile. Çünkü daha cok küçük ve anne sütü veya formul süte ihtiyacı var.
melike5461 Asel2021_t arı mama verebilirsin canım ister kaşık ver ister biberona göre biraz daha sıvı yap
BBBuse Asel2021_t daha cok küçük doktora danışmadan ek gıdaya geçmeyin, mama alin takviye için ama onu da doktorlar görüşün gelişimine göre vermeniz gerekeni söyler
GoGirl Asel2021_t ek gida zaten tadimlik oluyor az bir seyle bi ogun baslaniyor o da doyurmaz bazi bebekler daha istahli oluyor daha fazla emmek ya da formul mama daha mantikli