Arkadaşlar merhaba bebeğim 22 günlük 3-4 gündür sütüm azalmıştı bebeğim doymuyordu ağlıyordu
humana kullanıyorum ama çok etki göremedim dün gece eczane den bestlak aldım ve etkisini görmeye başladım tabi herkeste aynı etki görmeye bilir ama denemek isteyenler için paylaşmak istedim