Narinb canımsın seni çok iyi anlıyorum. Bebeğim 3 günlük daha hastaneden çıkmamışken çocuk hemşiresi çocuk aç ağlıyor mama verelim dedi karşı çıktım azarladım. Ben emziriyorum kesinlikle hayır dedim. 3. Gün eve geldik bu arada gece gündüz emziriyorum ki sütun gelsin diye. 4. Gün akşama doğru bebeğim emmek istemedi ağladı ağladı durmadı. Hastaneye götürdüm o arada tartiya çıktık 3020 gr doğmuştu hastaneden -150 ile çıkmıştık ve 4. Gün tartıda 2650 ye kadar düştüğünü gördük. Kan tahlilinde sodyum fazlalığı cıktı yoğun bakıma yattı beyinde ödem riski gibi bir sürü şey saydılar bize. Kendimi nasıl suçlu hissettiğimi anlatamam. Mama vermemek için bebegimin hayatını riske atmıştım. Bir sürü şey okumuştum ve hepsi emzirin gelir süt, mama vermeyin diyordu ve noldu ben cehennemi yaşadım 3 gün. 3.5 ayligiz simdi O günden beri hem emziriyorum hem mama veriyorum. Tabi günde 3 e kadar düştük mamada. Bende çok ağladım neden nerede hata yapıyorum dedim her şeyi denedim artsın diye ama yok yani olmadı. Simdi hala her mama verisimde üzülüyorum. Ama bebeğim sağlıklı olsun da mamada alsin diyorum. Sende her yolu dene sütünü arttırmak için. Içinde kalmasın. Eğer seninde artmaz ise yapacak başka bisey yok mama vericeksin. Emzirme sanatı üye ol oraya yardımcı olsunlar sana.