mariecurie20 Kullanmadığım bi rujun içini tamamen boşalttım su koyup dondurdum. Her sabah göz çevreme hatta tüm yüzüme uyguluyorum. (Evet bu kadar çok seviyorum hayatı 😁)
Ygzmomm mariecurie20 manikürün gelmiş tatlış😁 mantıklı ama direkt buzu alıp yüzüne uygulamak daha basit 😂
Ygzmomm mariecurie20 Ben de stresten yedim tırnaklarımı çok kötüler şu an uzatıyorum tekrar 🥺 ojeden demedim kız etlerden dedim manikürün gelmiş diye