ayni dert bende de. maalesef nasip böyleymiş. kızım erken doğdu emme refleksi yoktu, mecbur biberonla verdim. ee emmeyince sütte artmadı. mecbur mama verdim. simdi mamaya alıştı, fazla emmiyor beni. bende fırsat buldukça sagip veriyorum. sanki sütümde azalıyor gibi. mama golden goat kullanıyorum. ama gaz sorunumuz var. hipp combiotic denicem bugun. 2 aylık 7 günlük kızım 2saatte 60cc içiyor bazen yetmiyor bile.