Elayd14 Kızlar iki ay oluyor doğum yapalı şu an dikişlerim de Ağrı var çişimi yaparken yanma oluyor ama kan vs yok ve aradaine batıyor muş gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı
Elayd14 RumeysaMom Doğum yapan doktor çok kötü davranışları kişileri atarken ondan sonra kontrollerimi hiçbirini dahi yaptırmadım hastaneye imza atıp çıktım psikolojik destek aldım bu durumda🥺
Elayd14 Dilaylaa Hayır gitmedim doğumumu yaptıran doktor özel hastanede olmasına rağmen bayağı piskolojimi bozmuştu hatta psikolojik destek aldım
Dilaylaa Elayd14 Batma yanma çok normal ama benimki iki haftada iyileşmiş bir ay içinde eskisi gibi olmuştum . Baska.bir doktora gidin bı muayene eder içiniz rahat olur en azından. Bir sorun varsa bilirsiniz ne yapılacaksa yapılır yani . Mutlaka gidin .
Ebruervam Elayd14 tahriş olmuş olabilir sirkeli su ile pamukla olan yere sürün ardindan kuruyunca bebeklerin pişik kremini sürün benimde öyleydi geçti sonra deneyin ve sonra bana haber edin