Kameredd Bebeğim uykuya dalarken saçıyla oynuyor normal bir durum mu?emerek uyuyor eli saçına gidiyor hemen İnternettin baktım anne bebek bağının koptuğa işaret vs diyor. Sizce de öyle mi
Mys01-01 Kameredd benımkı doğduğundan berı oynuyor cnm suan 4 aya yakınız anne bağı kopması olarak düşünmüyorum büyüğümde oynardı sonra geçti
D-Ayyildiz1 Kameredd benimki de 116 günlük bildim bileli eli sacinda özellikle meme emerken zaten meme basında uyuyor o arada da bi öne bi arkaya karıştırıyor saçını 🤣 memeyi gördüğü an hemen eli başına gidiyor zaten.
Kameredd Çekme yok sadece eli saçında oynayarak uyumak istiyor önceden de ğstümdeki kıyafete oynuyordu . Yani beneğini emerek uyutan anneler bebeğinizi uyuturken eli kolu nerde oluyor genelde bir şey tutmak oynamak istiyorlar mı
Kameredd Mys01-01 kaç aya kadar normal benim bebeğim 20 aylık. İki yaş sendromuna girdi biraz sinirli bu aralar. Bana da yansıyor tabi yanlış bit şey mi yapıyorum diye sorgulamaya başladım
Mys01-01 Kameredd canım benım büyük 3 yaşına kadar oynadı hıc bırsey yapmadım kendılıhınden geçti Buda oynuyor hıc oyle anne bağı okumadım düşünmedimde o bakımdan bılemıcem canım ama normal korkma sinirlendiğinde saç yıkması yoksa hıc takılma derim
Kameredd D-Ayyildiz1 Allah bağışlasın bebeğim 20 aylık küçük olsa üstünde durmazdım bende ama 20 aylık olunca tedirgin oldum nedense
D-Ayyildiz1 Kameredd ondaki alışkanlık olmuş olabilir bizimki de alışkanlık bazı çocuklar öyle takıntı yaptığı biseyler oluyormuş zamanla bırakıyorlar zaten araştırmıştım sağolasın cumlemizinkini Allah bağışlasın telaseye düşecek bisey değil diye düşünüyorum