Ysmnar sabah 7 de uyanıyoruz. Anne sütü ilk daha sonra benim ile birlikte kahvaltı yapıyor, domates peynir zeytin omlet yada haşlama, 2.5 uyku yapıyor bazen 2. Onun haricinde her gün yoğurt yiyor . Meyve illaki gün içinde veriyorum. Çorba sevmiyor genellikle mücver ya da pancake ile devam ediyoruz. Haşlama sebze yemeği pişiriyoruz. Benim oğlum püre/lapa/bulamaç yemiyor. Taneli eliyle tutar ya da ben küçük küçük veririm. Kıymalı kabak yemeği en sevdiği 😊 bazen ona sütlaç yapıyorum onu da seviyor. Dışarı çıkarken mutlaka bir kavanoz mama hazırlayıp kokuyorum memnun olmasa da dışarıda yiyiyor bazen. (Bebek gofreti alıyorum hipp marka bayılıyor) 😊