pogacayanakli_aylamm Kizlar bebegimi emziriyorum 3 disim com agriyor buyuk ihtimal cekilebilir. Dis cektiren vad mi emzirme konusunda vi sknti oluyor mu birde gazianteote onerebileceginiz bir dis doktoru vad mi
hunilimomm pogacayanakli_aylamm suan pandemi dönemi olduğu icin çok açık cekim ve dolgu yapılıyor zaten ilaçla veya antibiyotik ile geciblicek biseyse o şekil veriyorlar benim 20 kim ve bi arka azı dişim iltihap olmustu sadece antibiyotik verdiler bide parol cekim yapmadılar yada narkoz vermeden yaparız dediler bende dayanamicagim icin kabuk etmedim
Gamzeburkan pogacayanakli_aylamm ben 20lik disimi cektirdim vurdukları ilaç süte geçmiyor dediler çıkar çıkmazda kızımı emzirdim çok şükür sıkıntı yaşamadık
Can21 pogacayanakli_aylamm benimde dişlerimle alakalı sıkıntılarım var bende gidemedim bir türlü diş etim eridi dolgun kırıldı dişlerim agrıyor emziriyorum diye gidemedim ama illaki emziren anneler için bi çözüm yolu vardır en kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum
pogacayanakli_aylamm hunilimomm narkoz dedikleri lokal anestezi mi oluyor. Uyusturmadan nasil diş cekilsin kimse dayanamaz
hunilimomm pogacayanakli_aylamm evet küçük bi iğne vuruyorlar ben geçen dolgu yaptırdım sinirler olmadığı icin o dişte hissetmedim
pogacayanakli_aylamm Gamzeburkan insallah bende de sorun olmaz peki sute gececek olsa zarari mi olut bebege
pogacayanakli_aylamm Can21 evef bende pandemi yadaklari gelince daha da zorlasiyor bi yere gitmek ilçedeyim birde en kisa zamanda gitmrk gerek diş bu aksatmaya gelmiuor
Gamzeburkan pogacayanakli_aylamm bende endişeliydim fakat dişçi beni o kadar rahatlattı ki bence sizde bi görüşün içiniz rahat etsin